پردازنده گرافیکی قدرتمندان ویدیارونمایی شد

به گزارش جعبه مهر، شرکت ان ویدیا از تازه ترین پردازنده گرافیکی خود به نام جی فورس آر تی ایکس 3060 رونمایی نموده که قرار است از ده روز دیگر در دسترس عموم قرار بگیرد.

پردازنده گرافیکی قدرتمندان ویدیارونمایی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

پردازنده گرافیکی جدید به خصوص گزینه ای ایده آل برای علاقمندان به استخراج ارز رمز خواهد بود. این پردازنده گرافیکی از جمله محصولات میان رده شرکت ان ویدیا بوده و 329 دلار قیمت خواهد داشت.

این محصول تازه جایگزینی برای پردازنده های گرافیکی جی تی ایکس 1060 و آر تی ایکس 2060 محسوب می گردد و از فناوری ویژه ای برای شتاب بخشی به سخت افزار برخوردار است. ساعت مبنایی 1.32 گیگاهرتزی، رابط کاربری حافظه 192 بیتی و 3584 هسته کودا (سکوی پردازش موازی و مدل برنامه نویسی ان ویدیا برای تسهیل دسترسی به حافظه و پردازش گرافیکی سریع تر) از جمله ویژگی های محصول یادشده است.

یکی از مهم ترین مزایای این پردازنده گرافیکی برای استخراج ارز رمز بهره مندی از 12 گیگابایت رم است. با توجه به اینکه شیوع کرونا موجب شده ان ویدیا از مدت ها قبل پردازنده گرافیکی تازه ای با قیمت متوسط روانه بازار نکند، انتظار می رود پردازنده مذکور با استقبال خوبی در بازار روبرو گردد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8939

به "پردازنده گرافیکی قدرتمندان ویدیارونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردازنده گرافیکی قدرتمندان ویدیارونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید