گره مسائل کارخانه فولاد قاینات باز می گردد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان جنوبی از دستور ویژه استاندار برای حل مسائل کارخانه فولاد قاینات گفت.

گره مسائل کارخانه فولاد قاینات باز می گردد

مشیرالحق عابدی در جلسه آنالیز مسائل راه اندازی طرح فولاد قاینات اظهار کرد: رفع موانع موجود و راه اندازی این پروژه در اسرع وقت از اولویت های کاری حوزه مالی استان است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با تأکید بر اینکه فولاد قاینات از طرح های جهش فراوری در استان است، یادآور شد: اهتمام همه دستگاه های مرتبط بر یاری به پیشرفت هر چه بیشتر کار در این طرح است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در این جلسه دو موضوع مهم برقرسانی و گازرسانی به این پروژه طرح و آنالیز شد، توضیح داد: بر اساس مصوبات این جلسه، مقرر شد دو شرکت گاز و برق منطقه ای خراسان، ظرف مدت یک هفته، مسائل موجود را رفع نمایند.

عابدی اعلام کرد: از متولیان امر در مجموعه کارخانه فولاد انتظار می رود که فرایند کارهای به جامانده را شتاب ببخشند تا پروژه در مدت وعده شده به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است؛ طرح فولاد در دو بخش احیا(آهن اسفنجی) و فولاد اسفنجی با سرمایه گذاری 8 هزار میلیارد ریال در شهرستان قاینات در حال اجراست، فاز اول این طرح در قالب فراوری آهن اسفنجی با ظرفیت سالانه 800 هزار تن، تا خاتمه سال جاری به بهره برداری می رسد و شرکت ایمیدرو برای راه اندازی فاز دوم کارخانه و فراوری فولاد اسفنجی با ظرفیت 800 هزار تن سالانه، تا سال آینده برنامه ریزی نموده است.

راه اندازی این طرح، برای 400 نفر به طور مستقیم و بیش از هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی به همراه دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7651

به "گره مسائل کارخانه فولاد قاینات باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گره مسائل کارخانه فولاد قاینات باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید