13میلیاردریال برای بهسازی راه های محلات و دلیجان اختصاص یافت

به گزارش جعبه مهر، مجیدرضا نصرالله نژاد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این 9میلیارد ریال اعتبار، شامل چهار میلیارد ریال برای روشنایی بخشی از جاده نیم ور به دلیجان و پنج میلیارد ریال برای بهسازی جاده نراق تخصیص یافته است که کار اجرایی آن در امسال شروع می گردد.

13میلیاردریال برای بهسازی راه های محلات و دلیجان اختصاص یافت

وی اضافه نمود: با رایزنی نماینده مجلس و شهردار محلات با معاون وزیر راه و شهر سازی، قرار است تا در مورد تعریض جاده زیراب و تکمیل بلوار شهید غفاری زمین در اختیار کشاورزان و گل کاران به منظور آزاد سازی راستا تخصیص یابد و تکمیل آن توسط شهرداری محلات صورت پذیرد.

نصرالله نژاد اضافه نمود: به همین منظور بنا شده تا توسط شهرداری محلات زمین مناسب به اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی پیشنهاد شده و برای تایید به وزارتخانه ارسال گردد.

وی در مورد جاده میدان باقر آباد به سمت حاجی آباد گفت: با پیگیری و اخذ اعتبار ویژه توسط نماینده مجلس، کار زیرسازی و تعریض پنج کیلومتر از این راستا از میدان باقرآباد تا ورودی جاده زیراب اجرا شده است و تنها روکش آسفالت آن باقی مانده که تا دهه فجر به بهره برداری می رسد و مابقی آن درصورت تخصیص اعتبار در سال آینده شروع می گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به جاده میدان شورا به دانشگاه دولتی محلات توضیح داد: در زمینه این جاده یک کار مشترک بین اداره راه و شهرسازی و شهرداری محلات صورت گرفت که زیرسازی و ساخت ابنیه آن به طول یک کیلومتر توسط شهرداری اجرا شده و روکش آسفالت آن نیز توسط اداره راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که در صورت مساعد بودن هوا، روکش آسفالت این جاده نیز در امسال انجام گردد.

نصرالله نژاد از روکش آسفالت جاده سیاه دره به ورین اطلاع داد و اضافه نمود: 20 کیلومتر از جاده سیاه دره به ورین با اعتبار 35 میلیارد ریال آسفالت شده و کار خط کشی و نصب علائم آن نیز انجام شده است و همچنین روکش آسفالت جاده طایقان به طول حدود سه کیلومتر نیز در آینده نزدیک انجام می گردد.

وی درخصوص احداث کانال کنترل سیلاب مسکن مهر محلات، گفت: نظر این اداره کل بر این است که سایت مسکن مهر محلات به همراه پنج میلیارد ریال یاری بلاعوض دراختیار شهرداری محلات قرار گیرد تا کار آماده سازی و احداث کانال آن توسط شهرداری محلات انجام گردد.

این درحالی است که جلال آقارضایی شهردار محلات در مصاحبه با خبرنگاران، خاطرنشان کرد که هنوز سایت مسکن مهر در اختیار شهرداری محلات قرار نگرفته و شهرداری در زمینه احداث کانال با اداره راه و شهرسازی به یک نقطه مشترک نرسیده و اظهار امیدواری کرد که با تعامل مناسب اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری محلات این مشکل نیز حل گردد.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4926

به "13میلیاردریال برای بهسازی راه های محلات و دلیجان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13میلیاردریال برای بهسازی راه های محلات و دلیجان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید