20 مدل هاشور ابرو؛ از اسپرت تا مجلسی

به گزارش جعبه مهر، زیبایی ابرو در چهره نقش مهمی دارد، اغلب خانم هایی که ابرو تو خالی دارند، برای فرم دهی و حالت دهی به ابروهای خود از هاشور ترمیم ابروها استفاده می نمایند که معمولا هر فردی با توجه به چهره خود یکی از انواع هاشور را انتخاب می نماید. در این مطلب از انگیزه همراه ما باشید تا با انواع مدل هاشور ابرو (هاشور خطی- برای صورت گرد- صورت کشیده- دخترانه- اسپرت- پهن) آشنا شده و بر حسب چهره خود بهترین مدل را برای داشتن ابرویی زیبا انتخاب کنید.

20 مدل هاشور ابرو؛ از اسپرت تا مجلسی

20 مدل هاشور ابرو با جدیدترین متدهای آرایش

بهتر است هاشور، سایه و تاتو در آرایشگاه زیر نظر یک فرد متخصص و حرفه ای انجام گردد.

هاشور ابرو در سه مدل هاشور خطی، هایلایت و هاشور سه بعدی قابل انجام است و هر فرد بسته به فرم صورت خود یکی از این مدل ها را انتخاب می نماید، دقت داشته باشید که نوع هاشور انتخاب شده برای ابرو تأثیر زیادی در چهره شما دارد. برای مثال: با ابروهای کشیده و نازک زیبایی چشم شما کمتر می گردد و ابروهای پهن و بلند ممکن است چهره شما را خشن نشان دهد.

داشتن ابروهای زیبا، می تواند زیبایی چشم شما را دو برابر کند؛ بنابراین در انتخاب نوع هاشور برای ابروی خود نهایت دقت را داشته باشید. در ادامه با 20 مدل هاشور ابرو با ما همراه باشید.

هاشور طبیعیهاشور صورت گردهاشور شمشیریهاشور مجلسیهاشور مجلسیهاشور ابرو دخترانههاشور ابرو نازکهاشور اسپرتهاشور ابرو نسبتا پهنترکیب سایه و هاشور ابروهاشور اسپرتهاشور طبیعیهاشور دخترانههاشور پهن و کوتاههاشور ابروهاشور ابرو رنگ روشنهاشور و سایه ابروهاشور خطیهاشور برای صورت لاغر و کشیدههاشور دخترانه

سخنی با خوانندگان:

اگر ابروهای بد فرم و کم پشتی دارید، بهترین گزینه برای فرم دهی به ابروهایتان هاشور است. دقت داشته باشید که ماندگاری مدل هاشور نسبت به پوست، سن و آب و هوا متفاوت است. سعی کنید با توجه به چهره خود بهترین نوع مدل هاشور را انتخاب کنید و حتما این کار را در مکان های مناسب و کاملا بهداشتی انجام دهید. همچنین می توانید همه چیز درباره ترمیم هاشور ابرو را بخوانید و برای زمان و نکات مربوط به انجام این کار اطلاعات لازم را به دست آورید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7439

به "20 مدل هاشور ابرو؛ از اسپرت تا مجلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 مدل هاشور ابرو؛ از اسپرت تا مجلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید