25 فعالیت رایگان برای بچه ها در تورنتو: قسمت اول، گردش در خیابان

به گزارش جعبه مهر، تورنتو یک شهر بسیار جالب و هیجان انگیز برای گردش و تفریح به همراه خانواده است. این هیجان مخصوصا وقتی هوا رو به گرمی می رود، نمود بیشتری پیدا می نماید. در اینجا 25 مورد از انواع کارهایی را نام برده ایم که می توان با هزینه بسیار کم و یا به طور کاملا رایگان برای بچه ها در تورنتو می توان انجام داد، که می تواند بسیاری از فعالیت های بیرونی یا داخل فضا با در نظر دریافت شرایط فصلی و آب و هوایی را شامل گردد.

25 فعالیت رایگان برای بچه ها در تورنتو: قسمت اول، گردش در خیابان

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

سرگردان در تاریخ

با گام برداشتن در خیابان های مخصوص پیاده روی سنگفرش شده می توانید در تاریخ صنعت دوره ویکتوریایی غرق شوید. این مرکز فرهنگی مجموعه ای از گالری های هنری، استودیوهای بازیگری، کافه ها، رستوران ها و مغازه های بزرگ است. اگر روزهای شنبه به این مکان بروید، حتما حداقل یک زوج شادمان را خواهید دید که برای دریافت عکس عروسی خود به این محل آمده اند.

گردش در منطقه ای با بیشترین تنوع

اگر به دنبال مناطق بوهمیایی می شد، به فروشگاه کنزینگتون (Kensington) در مرکز شهر بروید. این مجموعه پرجنب و جوش بسیار متمایز از شهر، محله ای است متنوع از انواع خوردنی ها، کافه ها، مغازه ها و ساختمان های رنگارنگ که منطقه ای واقعا دیدنی را ایجاد نموده اند. بهترین راه برای بازدید از دیدنی ها، گوش کردن به صداها و چشیدن طعمهای این محل، گردش روزهای یکشنبه در راستا مخصوص پیاده روی از ماه می تا اکتبر و بدون هر نوع وسیله نقلیه خواهد بود.

گردش در منطقه بومیان

در طول دهه ها، تورنتو صدها هزار (اگر نگوییم میلیون) مهاجر را به سوی خود جذب نموده است. هر جامعه ای از مهاجران، فضایی در شهر را به خود اختصاص داده اند؛ بدین معنی که می توانید با گردشی در شهر، بعضی فرهنگ ها و رستوران ها رادر قالب مجموعه های تعیین ببینید. طوری برنامه ریزی کنید تا زمانی را نیز به گردش و چشیدن طعم خوراکی های این محله ها اختصاص دهید: شهر چینی ها (بلوار اسپادینا واقع در شمال خیابان کویین)، بازار هندی (خیابان جرارد شرقی بین بلوارهای کاکسول و گرین وود)، شهر کره ای ها (خیابان بلور غربی، بین خیابان های مارخام و کریستی)، ایتالیای کوچک (هم مرز با خیابان های داورکورت، بلور، بادورست و کالج) و محله دانفورت (The Danforth) که به نام شهر یونانی ها هم شناخته می گردد (بلوار دانفورت بین خیابان های جونز و چستر).

توری به دور شهر

گردشگران شهر می توانند بعضی از جذاب ترین دیدنی های تورنتو را با یاری دریافت از تورهای رایگان پیاده روی تابستانه با میزبانی راهنمایان تور ببینند. موضوعاتی که برای بازدید انتخاب می شوند شامل قطارها، تیم ها، برج سی ان (CN Tower)، یا سیاسی، قدرت یا راستا و یا تور مرگ، بیماری و خرابی و نابودی درباره زوایای تاریک تاریخ شهر هستند.

سمت شبح گونه شهر

جالب است بدانید چندین تور ارواح در تورنتو وجود دارد و اگر به دنبال انواع گردش های بی قاعده و بدون چارچوب و قواعد کمتری هستید، جامعه تحقیقاتی ارواح و تبهکاری تورنتو (The Toronto Ghost & Hauntings Research Society)، یک نوع تور شخصی رایگان قدم زدن در مرکز شهر را پیشنهاد می نماید. این تور شما را به انبار مبادله تورنتو(مبادلات طراحی فعلی)، سالن قدیمی شهر، پارک کویین، خانه مکنزی و بسیاری از ساختمان های دیگر خواهد برد. پیشنهاد می کنیم شنیدن صداهای اشباح و لحظاتی ترسناک را هم تجربه کنید.

دیدار از فعالیت های عمومی

بچه ها می توانند در سالن شهر (City Hall) به گردش پرداخته و با نگاهی کلی، می فهمند که چگونه این شهر به بزرگترین شهر کانادا تبدیل شده است. وقتی در آنجا هستید، به محوطه بیرونی آن در میدان ناتان فیلیس (Nathan Phillis) نیز سری بزنید. در ماه های تابستان، در کنار استخر شفاف آن نشسته و مردم را تماشا کنید یا از یکی از چندین رویداد و فستیوالی که در همین میدان برگزار می شوند دیدن کنید. در زمستان، این استخر تبدیل به یک میدان اسکیت رایگان می گردد که می توانید حتی اگر خودتان اسکیتی ندارید، با کرایه کردن، از فضای موجود لذت ببرید.

جستجو در بخش های آموزشگاهی

کارها و چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در دانشکده تاریخی سنت جورج در دانشگاه تورنتو وجود دارد. دانشکده های زیبای بسیاری با ساختمانهایی به سبک گوتیک و رومی به صورت موردی برای بازدید عموم باز هستند (هر چند ممکن است در دوره تحصیلی باشند)؛ و همچنین می توان از گالری های هنری عمومی و بسیار جذاب خانه هارت (Hart House) و کالج دانشگاه نیز نام برد (به ترتیب، گالری جاستینا ام. بارنیک (The Justina M. Barnicke) و مرکز هنر یو آف تی (U of T Art Centre) . ورزشکاران کوچک می توانند با شرکت در یک بازی در ورزشگاه وارسیتی (Varsity Stadium)، نیم نگاهی نیز به آینده خود داشته باشند (برای بیشتر ورزش ها بجز فوتبال، بلیط ها رایگان است) یا اینکه در یکی از چندین زمین تمرین موجود، توپ بازی نمایند.

بازدید از کوچه گرافیتی (Graffiti Alley)

اگر بچه هایی دارید که هوادار هنرهای خیابانی هستند یا اگر می خواهید همراه با بعضی از فعالیت های هنری شهر باشید، نباید دیدن کوچه گرافیتی را از دست دهید. این کوچه در جنوب خیابان کویین، بین اسپادینا (Spadina) و پورتلند (Portland) واقع شده است. این کوچه جایی است که ریک مرسر (Rick Mercer) کمدین سی بی سی، اغلب برنامه گزارش ریک مرسر را در آن فراوری می کرد و به همین دلیل نیز همواره به عنوان محل و نمادی از خلاقیت در تورنتو معروف شده است. در این کوچه، مجسمه هر یک از هنرمندان را یکی یکی و بطور همیشگی ساخته و نصب می نمایند. منبع: www.where.caمنبع: کجارو
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2869

به "25 فعالیت رایگان برای بچه ها در تورنتو: قسمت اول، گردش در خیابان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 فعالیت رایگان برای بچه ها در تورنتو: قسمت اول، گردش در خیابان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید