تمام کوشش خود را برای احیای برجام به کار می گیریم

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که این کشور تمام کوشش خود را برای یافتن راه چاره قابل قبول در خصوص احیای برجام بکار خواهد گرفت.

تمام کوشش خود را برای احیای برجام به کار می گیریم

سرگئی ریابکوف گفت: مسکو به عنوان یکی از اعضای برجام، تمام کوشش خود را برای ایجاد راه چاره های مناسب به کار خواهد بست و تحقق این موضوع نیز نیازمند کوشش های زیادی است.

این در حالی است که نماینده ویژه روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین هم بیان کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت آمیز بود.

میخائیل اولیانوف نماینده ویژه روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین، در پیامی توئیتری در مورد هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام بیان کرد: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت آمیز بود.

نماینده ویژه روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین در این خصوص نوشت: نشست کمیسیون مشترک برجام موفقیت آمیز بود. دو گروه در سطح کارشناسی (لغو تحریم ها و مسائل هسته ای) موظف شدند اقدامات ملموسی را که باید از سوی واشنگتن و تهران برای احیای کامل برجام اتخاذ گردد، شناسایی نمایند. این گروه ها بلافاصله شروع به کار کردند.

لازم به ذکر است که نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور معاونان و مدیران سیاسی وزرای امور خارجه ایران، آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه، چین و انریکه مورا به نمایندگی از جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه در وین شروع شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9822

به "تمام کوشش خود را برای احیای برجام به کار می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام کوشش خود را برای احیای برجام به کار می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید