همه چیز درباره هیولای تازه فراری

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران : شرکت فراری انقلابی را ایجاد و رنسانسی را با جدیدترین نسخه از محصولات خود شروع نموده است.

همه چیز درباره هیولای تازه فراری

به گزارش و به نقل از وب سایت تخت گاز، فراری 296 جی تی بی، یک هیولای تمام عیار در صنعت ابرخودروها محسوب می گردد.

به گفته فراری، این مدل جایگزین اف8 تریبوتو نیست، اما دامنه آن را تکمیل می نماید. باورنکردنی است که توان فراوریی آن با مدل کومپتزیو وی12 برابری دارد. 296 جی تی بی، 819اسب بخار نیرو را با موتور 2.6 لیتری توربوشارژ 6 سیلندر و یک موتور الکتریکی فراوری می نماید.

هنگامی که هر دو موتور فعال می شوند، با قدرت خروجی که به چرخ های عقب می فرستند، این فراری در 2.9 ثانیه سرعت اش از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. حداکثر سرعت این خودرو هم، طبق اعلام کارخانه 330 کیلومتر در ساعت است.

فراری اطمینان می دهد که سر و صدای این خودروی 6 سیلندر نو فوق العاده است. فراری 296 جی تی بی، نام مستعار پیکولو وی 12 به معنی وی 12 کوچک را به خود اختصاص داده است. ضمن اینکه باید به این نکته هم اشاره نمود که موتور بنزینی این فراری، به تنهایی قادر به فراوری 654 اسب بخار نیرو است.

البته این نخستین فراری 6 سیلندر تاریخ نیست. این افتخار پیش تر و در سال 1957 به مدل دینو 156 تعلق دارد. البته این مدل، یک اتومبیل مسابقه ای بود، درحالی که فراری 296 جی تی بی یک خودروی جاده ای است.

در حالت تمام برقی که باز هم فقط چرخ های عقب محرک خواهند بود، برد خودرو به بیش از 25 کیلومتر و حداکثر سرعت آن به 135 کیلومتر در ساعت می رسد. این در حالی است که نرم افزار داخلی فراری انتقال استاتیک و دینامیکی بسیار سریع از الکتریکی به هیبریدی، حالت ICE و بالعکس را به شما ارائه می دهند.

وزن خالص این خودرو تنها 1470 کیلوگرم است. بعلاوه در این نسخه، چیزی به نام ABS evo وجود دارد که به کاهش مسافت ایست به هنگام ترمز یاری می نماید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10531

به "همه چیز درباره هیولای تازه فراری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره هیولای تازه فراری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید